Subject: FW: Avaliku ürituse loa taotlus Narva Linna Jooks 2025
From: <[email-masked]>
To: "PPA IDA" <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Jun 2025 08:30:37 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupidamisega

Dmitri Djakov

Narva Linnavalitsus

Linnamajandusamet

Korrakaitseteenistuse juhataja

Tel 56650669, 3599132

[email-masked]

From: Mati Lilliallik <[email-masked]>
Sent: Monday, June 9, 2025 10:42 AM
To: [email-masked]; [email-masked]
Cc: Dmitri Vergun <[email-masked]>; 'Karen Aau' 
<[email-masked]>; Vladimir Vshivtsev <[email-masked]>
Subject: Re: Avaliku ürituse loa taotlus Narva Linna Jooks 2025

Tere

Vabandust, panin algselt vale faili.. Saadan korrektse faili.

Lugupidamisega

Mati Lilliallik

5213331

From: Mati Lilliallik <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Monday, 9. June 2025 at 10:23
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, "[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> " <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Dmitri Vergun <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
'Karen Aau' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Vladimir 
Vshivtsev <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Avaliku ürituse loa taotlus Narva Linna Jooks 2025

Tere!

Saadan avaliku ürituse loa taotluse 28.-29. juunil 2025 Narva Linna Jooksu 
korraldamiseks.

Taotlusele on lisatud radade ja võistluskeskuse skeemid ning turvaplaan. 
Liiklusskeemid asuvad sellel lingil: 
https://www.dropbox.com/scl/fo/0rtxpptghup9n2h4b222q/AInIDF7-zIPmdV9ry8C8Xd8?rlkey=p555hl8csht3gnuyqa28ovxmf 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/0rtxpptghup9n2h4b222q/AInIDF7-zIPmdV9ry8C8Xd8?rlkey=p555hl8csht3gnuyqa28ovxmf&dl=0> 
&dl=0

Lugupidamisega

Mati Lilliallik

Narva Linna Jooksu peakorraldaja

5213331